Prima pagină > Comunism, Corupţie, Justiție > Timpul i-a tras o palmă peste bot turnătorului Felix

Timpul i-a tras o palmă peste bot turnătorului Felix

Justiția l-a condamnat definitiv și irevocabil pe Dan Voiculescu pentru o notă pe care a dat-o securității comuniste despre un străin care bârfea cu pârâtul pe nea’ Nicu și șleahta lui de nenorociți, din care făcea parte și stimabilul Felix (prea pupat în dos de ușuraticul Mircea Badea).

Pentru a scăpa basma curată, mizerabilul a reușit să schimbe la începutul lui 2008 legea de funcționare a C.N.S.A.S., pentru ca oameni ca el și tagma lui să nu mai poată fi demascați măcar, dacă nu îndepărtați din funcții publice. Singurul lucru care îi deranjează pe vechii turnători este rușinea de a fi ascuns 20 de ani mârșăviile pe care le-au făcut, timp în care s-au și bătut cu bolțaru-n piept cât de vașnici apărători ai dreptății sunt ei. Atribuțiile C.N.S.A.S. au fost limitate pentru a conferi drepturi constituționale unor infractori. Nu era vorba oare că infractorii nu mai au aceleași drepturi cu oamenii cinstiți?

În 2009, verișoara inculpatului, a dezvăluit cum în urma notelor date de vărul său, familia i-a fost bătută și interogată o săptămână, pentru că Voiculescu descoperise în casa mătușii sale o hârtie de 100 de coroane suedeze, lăsată din greșeală acolo de verișoara sa Mikaela Kallberg.

Care dintre acești oportuniști ai vremurilor comuniste s-a ridicat în anii ’90 să zică: ”Domnilor, am fost ce-am fost, m-a obligat sistemul, am dat cu subsemnatul dar am omis lucrurile care ar fi putut genera probleme vizaților mei, îmi fac mea-culpa și lăsați-mă s-o iau liber de la-nceput!”. Orice turnător, dacă ar fi procedat așa, inclusiv Felix, ar fi fost privit acum cu alți ochi de opinia publică și n-ar mai fi fost cazul de atâta încrâncenare. Neamului ăsta nu-i e dat nici măcar să-și lingă rănile după câte a pătimit 40 de ani de pe urma parveniților istoriei.

Aici aveți documentul cu motivația instanței

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. 31/08/2011 la 13:54

Lasă un răspuns

