Farmaciile Cangrena

Nu mă declar un anti-farmacii dar clipul de mai jos mă umple de rânjete. 

Folosiți cu încredere metodele tradiționale înaintea celor pe care vi le impun reclamele, sistemul medical, teama nejustificată sau alte motive.

Am avut onoarea (mai de mult) să cunosc o farmacistă tânără din Râșnov cu care privind împreună câteva reclame, am observat-o că râdea pe înfundate. Nedumiririi mele mi-a venit în întâmpinare prin termeni chimici, medicali sau alte sintagme pe care chiar dacă nu le-am înțeles, având în vedere caracteru-mi profan în cele ale științei, le-am crezut pe cuvânt, mai ales că derivam prin apropiere cu aisbergul meu pe lângă vâltoarea neîncrederii în industria farmaceutică. Hexoral, prostamol, autan,.. toate mari tâmpenii.

Produsele farmaceutice nu sunt un produs al necesităților noastre, ci noi suntem un produs al necesităților companiilor farmaceutice (prin vaccine, alimentație nesănătoasă, stil de viață, așteptări).

Avem atât de multe metode alternative încât ar fi chiar amuzant să o folosim pe cea mai scumpă.

NU?

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

