Prima pagină > Anunțuri, Conspirații, Corupţie, Ţigani > Un american ucis la Giurgiu.

Un american ucis la Giurgiu.

Acum o zi, absolut întâmplător, pentru a 3-a oară în viață, am ajuns la Giurgiu. Prietenii cu care m-am întâlnit m-au deviat de la un bar la altul până să putem purcede la obișnuitele noastre discuții.

”De ce nu rămânem aici?”. ”Pentru că sunt țigani, riscăm să ascultăm manele, sau să avem probleme”. Teoria drobului de sare mi se părea enervantă, dar pentru că nu eram din zonă am acționat în cauză și m-am conformat. Prietenii m-au condus la o bodegă mai ieftină, unde chiar dacă ospătărița le părea țigancă (cu toate că mie nu mi se părea) am reușit să discutăm în liniște.

Ajuns înapoi în capitală, unul din amicii care n-a apucat să ajungă la întâlnire m-a sunat și mi-a zis că trece pe la mine. L-am așteptat, și printre altele, ajungând cu discuția la temerea obsesivă a românilor față de clanurile țigănești din Giurgiu, amicul respectiv mi-a tras o palmă peste bot de încă mă învârt pe axa longitudinală a globului. Mi-a propus să vin cu el în Giurgiu și să observ cum puradeii de 5-10 ani se plimbă cu scutere prin cartierele lor și ca șofer trebuie să-ți pui mintea cu cineva fără permis într-un loc unde poliția nu are curaj să calce,.. iar dacă te uiți la casele lor te apucă mirarea cum de respectivii nu plătesc impozite pe ditamai palatele când nu au nici cea mai mică dovadă a provenienței banilor cu care și-au construit acele edificii, ca să nu mai zic de autorizații de construcție.

Citez din memorie: ”Se ia de tine un țigan pentru o fată sau orice la discotecă și poliția-i ține partea pentru că el are bani. Se ”ia de tine toți țiganii” și n-ai ce să le faci că-i apără poliția. ”Le e frică și lor, că sunt și ei oameni”.

Adică inclusiv poliția este terorizată de țigani şi respectă legea locală a bogaților și influenților. Un țigan cu bemveu e mai greu de atacat decât un român cu nimic.

Revenind la problema tânărului baschetbalist american omorât astăzi în Giurgiu, cu toate că televiziunile nu dau nici un detaliu, se pare că un țigan, obișnuit cu mersul lucrurilor din regiunea lui, a generat această tragedie. Smărăndița Iliescu spune că:

El a crezut ca la noi in tara se poate manifesta ca in Statele Unite, unde este multa democratie. Din pacate, a invatat o lectie dura despre cum merg lucrurile prin Giurgiu. Vreti sa va spun cum au reactionat autoritatile? Pe baietii mei i-au luat imediat la audieri, iar pe cei vinovati nu i-a intrebat nimeni nimic. Ce competenta au organele legii? Cum se poate ca vinovatii sa stea linistiti acasa? Agresorii acestia sint interlopi cunoscuti in oras. Politia l-a lasat acolo si-a plecat, abia apoi a venit salvarea. Mi-au spus politistii, dupa ce au ridicat camerele de supraveghere, ca acestea nu functionau, nu erau bagate in priza

Nu vreau să comentez mai mult, dar după părerea mea, părere pe care nu mi-a cerut-o nimeni, negroteiul de la Giurgiu a fost ucis de un țigan. Difereneța dintre a ști ceva și a fi sigur este mare. Când știi, te bazezi direct pe ceea ce ai văzut sau auzit. Când ești sigur, din dovezi circumstanțiale, bagi mâna-n foc pentru acel ceva, dar cu siguranță nu ȘTII. Ei bine, eu nu știu, dar sunt sigur. Prietenii mei nu știu nici ei pentru că nu au văzut faza, dar ar putea băga mâna-n foc.

Țiganii sunt extrem de periculoși în Giurgiu, și se pare că americanii și-au luat-o-n cap după ce (în București) l-au acoperit pe jegul de Christopher Van Goethem când acesta l-a ucis pe Teo Peter. Totodată americanii ne acuză de rasism şi discriminare la adresa ţiganilor, iar acum sunt puşi în situaţia de a-şi reanaliza poziţia.

Un artist astăzi, un sportiv mâine, toți sunt victime. Cine răspunde? Vinovații nu sunt scoşi niciodată la iveală pentru că politicienii de la putere sau din opoziție ascund în spatele electoratului propriu câte o crimă. Marian Cozma este exemplul perfect. Țiganii l-au omorât, iar apoi oficialitățile au trecut crima în domeniul abstract. Multiculturalist. Este vre-un ungur, român, jidan, pigmeu… responsabil pentru mortea lui Marian? Nimeni. Țiganii au scăpat și de data asta.

Edit: S-a confirmat bănuiala mea de aseară cu toate că am nici cea mai mică legătură cu arta ghicitului. Criminalul este ţigan. Ba mai mult, un cititor local mi-a trimis o informaţie interesantă: „Primarul mai mult ca sigur incearcă sa ascundă ceva pentru că liderul clanului „butoane” am inteles dintr-o sursa proprie că a fost numit cetăţean de onoare al oraşului chiar de primarul Lucian Iliescu.

  1. un roman
    31/12/2014 la 23:36

    Mai …voi ati auzit de Hadereni….faceti ce au facut si aia din Hadareni….simplu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

