Prima pagină > Istorie > Un documetar despre spaţiul în care trăim şi despre poporul nostru ce trebuie văzut

Un documetar despre spaţiul în care trăim şi despre poporul nostru ce trebuie văzut

Anunțuri
Categorii:Istorie
  1. U R A N U S
    24/09/2012 la 06:20

    U R A N U S spune:

    10 martie 2012 la 18:06

    Adevaruri tulburatoare? Poate, dar tulburatoare de ape, pentru ca este mai usor de pescuit in ape tulburi. Aceste “adevaruri” (desigur opinie personala) sunt doar fantasmagorii , exact cum spune unul din naratori, doar pentru publicitate!
    Acest gen. Chelar are veleitati stintifice insa bazate pe auzite, precum lautarii! El crede ca in 20 de ani, va scadea masiv rezerva planetara de petrol si -de aici- scaderea productiei de chimicale fertilizante( ingrasaminte) si -consecutiv- moartea prin infometare a jumatate din planeta, desi- de fapt- cele mai multe ingrasaminte provin din minerit al respectivelor depozite (azot in salpetru sau obtinut prin “distilarea aerului”, potasiu, sulf, fosfor, calciu, magneziu, la fel din diverse combinatii minerale, exploatari subterane, sau la suprafata, ca in Nauru, etc.) iar hidrogenul si -din nou- azotul provin(prin fotosinteza) din apa, respectiv aer (si transformate in materie organica, in special zahar)…Cea ce nu prea prevede el(chiar deloc) este faptul ca sunt alte cateva locuri identificate (si multe altele neidentificate) ca Brazilia si Canada care au miliarde de barili de zacaminte petrolifere, si -la fel de important, sau chiar mai important- in 20 de ani pretul petrolului va scadea incredibil, pentru ca vor fi dezvoltate masiv alte surse energetice, de acum deja conventionale.Nu mai vorbim ca el este sigur ca boli ca SIDA, Ebola si gripa porcina sunt boli produse in laborator si vor omora 90% din populatia planetei! Mai ales -pare-se – gripa porcina! Iar cel putin 2 din aceste boli”pandemice” bantuie prin lume de peste 30 de ani, exact cand populatia planetara a crescut logaritmic, ca numar(de la aprox. < 3 miliarde, la 7 miliarde)!(in Africa de vest, SIDA bantuie de pe la sfarsitul anilor 1900) Mi se pare ca este mai mult decat ridicola, este patetica( merge de la histrionic pana la smechereste) , asertiunea sa -si gesticulatia- despre"neuronul zglobiu"(al oponentilor), este de neacceptat pentru un asa rang militar, insa asta ne dovedeste ca neuronul sau-din dotare- este la fel de fals ca si tinichelele de pe umar, adica este cam de genera…t, in general vorbind! Un alt general vorbeste de imperii spunand ca imperiul roman a fost cel mai intins si mai mare, in realitate, imperiul Roman a fost destul de mic (Europa si popoarele riverane Mediteranei), in schimb Imperiul Imperiilor (The British Empire) se intinde -realmente- de la o "margine" la alta a lumii, ca sa nu aducem in discutie si numarul populatiilor incorporate! In mod perfid unul din acesti 2 napoleoni se intreaba , "de ce poporul roman nu a invatat limba turca", banuind ei, ca nu exista raspuns.Romanii nu au invatat limba turca pentru simplul motiv ca ei NU AU COABITAT NICIODATA cu turcii, care veneau, praduiau sau isi luau peschesul, si plecau, in timp ce cu romanii, acesti vechi daci au coabitat sute de ani, si au ramas impreuna o mie de ani (si nu 165 de ani),la care trebuie sa adaugam ca fiind invingatori, limba oficiala a administratiei, era limba latina, viitoarea limba romaneasca, ajunsa romaneasca prin impletitura de fond linguistic dacic*, latin si din cel al popoarelor migratoare, in special slave, care s-au asezat imprejurul Daciei romanizate. Plus, dacilor li se parea o limba mai elevata, poate si din simplul fapt ca romanii erau mai eleganti in imbracaminte, podoabe si maniere, deci au asimilat aceasta noua limba chiar cu o oarecare placere, asa- cum in aceste timpuri- este invatata limba engleza! Dar daca evreii nu vorbesc latina (nu se putea sa nu fie adusi evreii sub reflectoare!) , desi au stat sub stapanirea romana sute de ani, este datorata solidaritatii si compactitatii religioase si sociale unice a acestui popor(la acel timp, dar si la zi) care mentinea o separatie riguroasa intre populatia bastinasa si cotropitori (cat si alte "neamuri"), iar noi, romanii, ajunsesem foarte aproape de a vorbi si scrie -oficial- greaca (pe la 1800), si -probabil- atunci acest circ s-ar fi facut cu 'foc grecesc"!. Este , iarasi, interesant, cum dintr-un condei, "medicii greci nu stiau " prea multe, insa este quasirecunoscut ca parintele medicinei (Hipocrates) a fost grec, iar mai tarziu, medicina (ca si alte stiinte) s-au dezvoltat in acelasi -viitor si actual- imperiu, cel britanic cat si in perimetrul continuatorilor directi ai imperiului roman(italienii) si nu in Valahia, sau actuala Romanie. Cat despre faptul ca pe Arcul lui Constantin sunt foarte multe statui de daci, dovedeste cat de importanta era aceasta regiune, prin bogatiile sale cat si faptul ca aceasta viitoare provincie a fost cucerita greu(2 razboaie), iar faptul ca expresiile dacilor sunt "de invingatori" este doar o butada ieftina, dea dreptul hilara, desi daca chiar au expresii de invingatori(cea ce este extrem de subiectiv de determinat) dovedeste ca multi daci, -fiind luptatori fara frica- au fost incorporati in legiunile romane, si au luptat in aceste legiuni, savarsind-probabil- acte de vitejie. Totusi, inclin sa cred ca imortalizarea exagerata a acestor daci s-a facut mai degraba pentru motive de aparenta, infatisarea si portul lor erau foarte apelante pentru un artist, la care nu se poate a nu se adauga interesul declansat de cultura religioasa (mistica) a acestui popor de "barbari"(Intotdeauna artistii au ilustrat mai degraba extremele decat media). In sfarsit, este clar ca cei doi napoleoni, vor sa demonstreze ca Dacia este buricul pamantului, si ca de aici au pornit emigrarile, in toate directiile, inclusiv in Argentina unde regasim o localitate 'sora" cu Posada romaneasca! Ca dovezi "incontestabile" autorii aduc intrebarea unui scriitor roman si anume "pierit-au dacii?" si un articlo din 1921 al lui N.Labis, "Revolta fondului nelatin"!
    Napoleonul cel original** , evident bantuit de teoria conspiratiei planetare impotriva dacilor, prin enormitatile debitate transforma filmuletul intr-un balci electronic ambulant, pentru el dovada dovezilor este facuta de gasirea unui os (si nu oricare, ci de femeie si inca cum, mai era si schioapa!***), cu care prietenul sau italian "a fugit la Roma" si a adus -inapoi- vestea (precum porumbelul biblic, frunza de maslin) in cioc, ca respectivul os are o vechime de aprox. 7,5 mii ani!Iar aceasta "confirmare" a fost facuta prin datarea cu carbon radioctiv, lasandu-se de la bun inceput la o parte faptul ca citira a fost unica (deci nu se poate vorbi de o medie, mai credibila) , ca nu a fost -macar- dublata de o citire cu un alt element-citire de referinta(potasiu-argon, etc.) si -la fel de bine- se stie ca citirile cu diferite elemente radioactive dau rezultate cosmice in diferente, chiar de sute de mii de ani, asa ca 2 sau 3 mii de ani in plus sau minus, nu pot fi decat o milisecunda in aceasta citire, o milisecunda insa care face o imensa diferenta! Desigur ca prietenul italian"batuse inainte la alte usi, dar "stimabilii romani, nu stiau limbi straine sau le vorbeau prost" (ce ar fi fost daca italianul ar fi vorbit romaneste, asa cum ar trebui cand esti interesat de trecutul acelei limbi), cliseul este arhiuzitat, napoleonul pus in priza nu se poate opri din autoadulatia facuta prin "lustruindu-se pe el"(care -de acord- poate fi un "poliglot"), iar ce este si mai interesant, pana la urma oasele se dovedesc a fi doar niste resturi, iar italianul-in sfarsit- impresioneaza elitele clujene si primeste osul (cu care fuge la Roma), si -direct -se recunoaste ca tablitele care nu putusera a fi datate(pentru ca "fusesera spalate si arse"****, de" romanii inconstienti"), sunt -musai- de vechimea zisa (adica "datate indirect"), cea ce reprezinta rasul curcilor (in materie de rational), desi specialistii romani nu accepta a fi mai vechi de 2 mii de ani. Insa apare imediat chelarul, care spune raspicat ca "scrierea sumeriana a cazut, cea mai veche scriere este cea de la Tartaria !"; pai daca asa ar sta lucrurile, atunci ce informatii ne transmit aceste placute si aceasta limba? Pentru ca fiecare limba are o cheie, care face sens(cand e descifrata) asa cum a facut sens descifrarea pietrei rosii egiptene-1799- (Roseta Stone), de fapt un bazalt negru, dar ale carui inscriptii hieroglifice au dus la descifrarea alfabetului egiptean(hieroglife) care a derivat (a fost transferat si adaptat noii culturi egiptene pe langa anul 3100 ien), dupa aprox. 400 ani, de la primul alfabet (generic zis) cel sumerian, din care a evoluat cel akkadian, apoi cel biblos (al doilea real alfabet, primul fiind cel ugarit, dar care nu a rezistat) iar din alfabetul biblos au evoluat(prin imbunatatiri si modificari ) actualele alfabete, cel latin aparand cam la o suta de ani(650 ien) de la fondarea Romei, ca o necesitate de individualizare a inregistrarii si transmiterii informatiei, a unei cetati foarte promitatoare inca din primii ani de existenta. Mai tarziu, in film este introdus un alt personaj, care sustine ca aceste tablite ar avea o vechime de aprox. 6 mii ani, insa tot el, recunoaste ca in Romania nu a existat o arheologie in adevaratul sens al cuvantului. Si atunci -intrebarea este inevitabila- cum s-a ajuns la acest cumul de stiinta de specialitate, fara a exista o scoala de specialitate ?
    Deci toata aceasta fabulatie se bazeaza pe speculatiile (eventual citari si traduceri inexacte din autori consacrati) ale catorva istorici romani (Desunsianu, etc.) care probabil nu au iesit niciodata din Romania (exceptie, la Paris, cum se obisnuia de lumea buna), sa viziteze si sa verifice , aceste extrem de vaste tinuturi tracice (inclusiv in jurul Marii Negre) si sa faca sapaturi, si interpretari la fata locului, in timp ce marii arheologi ai lumii sunt fermi cand spun ca punctul nuclear al civilizatiei umane (inclusiv scrierea) sunt intre Tigru si Eufrat (eventual si Africa) si ca de aici au difuzat si in Europa, diversele neamuri(viitoare rase), cat si cultura initiala, care a ajuns , a fost filtrata in Grecia prin Creta, iar apoi in Europa, insa pe traseu a suferit modificari, pozitive sau negative.
    Iar acesti arheologi, antropologi si paleontologi de clasa maxima, nu au scris dupa ureche sau din legende, ci ei insusi au fost cei care au dislocat miliarde de metri cubi de pamant, descoperind milioane de artifacte care au dus la formarea unei idei destul de aproximative, despre trecutul speciei umane si a altor animale. Acesti arheologi nu au petrecut o saptamana sau doua, in acele locuri, o luna sau doua, un an sau doi, ci zeci si zeci de ani, practic, ca adulti, ei si-au trait viata in mijlocul acestor sapaturi arheologice, timp in care au notat totul metodic si apoi au scris cartile respective, majoritatea acestora fiind englezi:
    -James Mellaart, publica in 1964 "A neolitic city in Turkey" (editura T & H, Londra), dupa ce a locuit multi, multi ani in acele locuri.Tot el este creditat pentru aprecierea ca la anul 6 mii i e n Capadocia ar fi avut o poulatie de aprox. 2 mii locuitori asa cum
    – J. Layard apreciaza ca "mandrul oras" Ninive, la anul 6 sute i e n numara aprox. 120 de mii de suflete, lucru plauzibil confirmat si de Biblie, in Iona 4:11( "Dar Ninive are mai mult de 120 mii de oameni, care…"), autor care a locuit ani in insulele Vanuatu si a produs magnum opus-ul sau, " Stone men of Malakula"
    -Alfred C. Haddon, care publica "History of Anthropology" la editura Watts, Londra
    -Stuart Piggott, care publica la editura T&H, Londra, studiul "The Dawn of Civilisation", dupa ce el insusi a studiat" pe viu" cultura indiana
    -Tylor Edwards, publica la editura Macmillan, Londra, "Anthropology", el insusi participand la cercetari antropologice si arheologice, in Mexic.
    -Howard Carter, cel care a descoperit catacomba lui Tutankamon, efectiv lucrand in domeniu, in Egipt, de la 17 ani
    -marele Darwin, care a scris operele sale dupa ce "a cutreierat lumea" (si multe alte exemple)
    In concluzie (desi la un asemenea subiect nu se poate formula o concluzie finala) , cel mai elementar bun simt ne obliga(daca nu indeamna) sa tinem cont de pareri foarte profesionale, si nu sa ne lasam orbiti de un nationalism ieftin si gaunos, si pana la urma, fara nici un sens.
    Adica sa fim rationali si sa intelegem ca majoritatea popoarelor(exceptii cele arabe, in procent inalt) ne-am format prin multiple hibridari, petrecute dea lungul a mii de generatii, iar aceste evenimente au fost induse de colonizarile in valuri, datorate expansiunii agriculturii, a prelucrarii metalelor, a comertului cat si ridicarea de noi asezari umane, cetati si orase. Specific, pentru Romania, cu o asezare unica, la poarta dintre doua continente si culturi, romanii de azi suntem un amestec de daci, romani si diverse alte popoare, care au trecut in decursul miilor de ani, prin aceste tinuturi, insa regula este- si nu-i gasesc nici un defect- ca un popor sa se identifice prin limba si cultura, iar aceste doua majore elemente, ne apropie de continuatorii directi ai romanilor, de italieni.Pe de alta parte, descoperirile arheologice din Romania (perioada 2 mii i e n pana la anul o mie e n)sunt de o saracie indiscutabila****, cea ce-iarasi- impune ca nu puteam fi (ca daci) un popor prea dezvoltat cultural, in timp ce locurile arheologice italiene si cele din Asia Mica(si nu numai) dovedesc o bogatie culturala deosebita, deci o activitate umana efervescenta. Mai mult -si extrem de important- civilizatiile cu vechime au lasat in urma lor markere arheologice, dar si biologice, precum rase de caini si cai(indeobste) soiuri de pomi si alte plante, cea ce -iarasi- nu se regasesc la noi. Deci, sa nu ne mai imbatam cu apa rece si sa incercam sa ne transformam in buricul pamantului, mai ales ca si actuala stare sociala, dovedeste o lipsa culturala enorma, inclusiv- si mai ales- in randul "elitelor". Pare a fi probabil ca cei care au declansat aceasta stare sunt intentionati in a abate atentia publicului roman de la probleme majore, de existenta actuala, la fantasmagorii care nu pot fi rezolvate niciodata.
    Daca sunt cu ceva de acord in acest film, sunt de acord cu "asasinarea lui Eminescu" insa nu neaparat cu mercur, ci e vorba despre o asasinare sociala, de caracter, si nu cred ca datorita nationalismului sau ci-mai degraba- geloziilor si dorintei de razbunare, impotriva acelui tanar care se dovedise -doar prin el insusi- a fi un geniu
    Iar daca se poate formula o concluzie, aceasta este ca nu vom sti niciodata adevarul acelor timpuri, decat cu conditia ca civilizatii extraterestre sa ne fi monitorizat(inclusiv video) si -la un moment dat- sa ne furnizeze aceste informatii
    Totusi multumim pentru postarea acestui film, care este ilustrativ in a demonstra pana la ce grad inalt poate merge amatorismul si asteptam cu nerabdre al doilea film, care va demonstra indubitabil, continuitatea vechilor daci pe aceste meleaguri prin conexiunea insurmontabila dintre faptul ca noi insine ne numeam aplaudaci, si noile sapaturi care -in fiecare zi- scot la lumina zilei mii si mii de carnete p.c.r., dovada ca vechii daci erau chiar si membri ai partidului unic, desigur , regasit la zi ca guvern national
    * acest fond de cuvinte dacice (regasit si in limba albaneza) este extrem de sarac, abia 3 sute de cuvinte, iar muzicalitatea(sonoritatea) acestor cuvinte este net diferentiata de echivalentul in limba italiana (si latina vulgara ;ex. branza-formaggio; balaur-drago, dragone; barza-cicogna) pe cand imensa majoritate de cuvinte romanesti sunt extrem de apropiate de limba italiana
    ** ar fi necinstit sa categorisim "dupa mutra, dupa port", un individ ca sufera de napoleonism, insa vorbele (deci ideile) sale demonstreaza aceasta problema, in fond a fost si este plina lumea de cei cu aceasta suferinta, este macar bine ca nu este violent
    *** cercetarile au demonstrat fara putinta de tagada ca respectiva femeie purta -peste un ochi- un plasture de piele de bizon, iar la celalalt avea strabism, iar in ultimele 24 de ore premergatoare mortii, in spate a purtat un arc imens si o tolba cu sageti confectionate din lemn de soc.
    **** asta se numeste BS stintific, orice material poate fi citit radioactiv dapa ce revine la temperatura ambianta, pentru ca particulele radioactive sunt nu numai la suprafata dar si in structurile interne, in special cand e vorba de relatia carbon-masa vie
    **** intre anii 300-1000 e.n., practic, istoria Romaniei este o imensa pata neagra

  2. U R A N U S
    24/09/2012 la 06:32

    U R A N U S spune:

    11 martie 2012 la 12:57

    Chiar si daca privim aceasta problema doar in lumina legaturilor care fac logica, tot nu exista nici o evidenta ci doar o persuasiune de a se ajunge la acea concluzie.Problema este de tipul “cel care a vorbit ultimul la telefon , cu victima, este criminalul”! Faptul ca un os (care poate fi de vechimea respectiva zisa) se afla in imediata vecinatate a orice, nu induce sub nici o forma concluzia ca acel orice are aceiasi vechime. Nimeni nu zice ca – tablitele- sunt un fals de zeci de ani, un fals plantat special, ci specialistii romani care au analizat aceste tablite au spus ca nu pot fi mai vechi de 2 mii ani.De acord, nu avem o traditie arheologica de cea mai inalta acuratete, insa -cel putin la acest moment- este singura parere profesionala asupra acestor tablite.Iar daca aceasta “scriere”(de fapt pictograme) exista cu 7 mii ani ien, ar trebui ca in perimetrul dacic sa fi fost descoperite o multime de asemenea dovezi, care -pare logic- in miile de ani urmaroare (spre anul zero) sa fi devenit din ce in ce mai sofisticata, asa cum s-a intamplat -in realitate- cu pictogramele sumeriene(scrierea initiala oficiala si fara precedent si concurenta).Cea ce insa avem noi este inghetzare in timp, de unde parafrazandu-l pe E.Cioran(referitor la perioada dintre anul 300 si 1000 e.n.) ma intreb:”Ce-or fi facut dacii in aceste 7 mii de ani?”* Mai mult, pe diversele artifacte de la Roma, confectionate de dacii stramutati (cel mai probabil ca soldati) este semnat “dacus”, in limba latina , care (chiar si dupa redusul fond de cuvinte ramas, in daca) nu era limba dacilor, iar limba romana de azi si din toate timpurile a fost o insula de latinitate si nu o continuitate intre actuala Italie si aceste tinuturi.
    Problema nu este de rescriere a istoriei, as fi foarte de acord sa se rescrie daca exista premise de necombatut, aici problema este de o obsesie, bazata pe cateva propozitii disparate , gasite in diversele istorii, ori a aduce o civilizatie la lumina, trebuie sa existe dovezi materiale masive, asa cum acestea se regasesc in toate siturile arheologice din aceasta lume.

    *logic vorbind, la anul “zero” dacii ar fi trebuit sa atinga o civilizatie macar de 7 ori mai avnsata decat civilizatia romana(care a aparut in ultimul mileniu, i e n) iar -alaturi de vitejia lor descrisa de multiple surse istorice- razboiul cu romanii ar fi trebuit sa fie doar o floare la ureche, pentru ei, in schimb, romanii (cu o vechime de 800 de ani, in istorie) erau extrem de tehnologizati, incat construiau poduri peste ape de largimea Dunarii, in timp ce dacii (si tracii inconjuratori) nu au facut-o niciodata si nici nu exista urme de ambarcatiuni de dimensiuni militare sau comerciale,care ar fi traversat acest fluviu, intr-o parte sau alta.
    In ciuda rationalului care infirma teotia filmului, se poate totuisi sa aiba dreptate, insa aceasta se poate baza pe surse materiale abundente si credibile, iar aici este problema, acestea nu exista, ci doar presupunerile ca ar fi existat, presupuneri, care -ca si la B.P.Hasdeu- izvorasc din “necesitatea “(in realitate dorinta personala) exacerbata de regasire a unei identitati presupuse.

  3. U R A N U S
    24/09/2012 la 14:57

    U R A N U S spune:

    13 martie 2012 la 0:07

    NOUA DACOMANIE.

    Inainte de a aprofunda aceasta analiza, trebuie sa definim un cadru mai general si anume cel al notiunii de “istorie-istoric”, despre care -cei mai multi- stim ca este o stiinta “exacta” si ca ce e scris in istorie este sfant, adica de veridicitate maxima. Insa la fel de bine suntem ultragiati de istoria zilelor noastre, si anume ca guvernele o scriu dupa interesele lor, si chiar doar a unui individ(mai rar , dar adevarat).Ei bine in acest realist context, dublat de cel universal ca “nu este om sa nu greseasca”, se poate spune ca si oamenii trecutului(chiar foarte indepartat) erau si ei oameni si deci greseau, asa cum este dovedit(din contradictiile existente intre multe surse istorice) ca guvernele diferite, scriau istoria conform cu punctul lor de vedere, iar istoricii -la randul- lor executau ce ce li se ordona, exact cum insasi marele istoric Herodot a recunoscut, ” am scris ce mi s-a spus” cea ce inseamna fie ca ce mi s-a ordonat fie ” ce am auzit de la altii”, amandoua ideile fac sens, pentru ca asta e natura lucrurilor, iar despre a doua parte, este absolut evident ca Herodot nu a fost decat in procent infim, parte, la evenimentele descrise. Mai mult, surse contemporane cu el il dezavueaza, iar altele il numesc “parintele minciunii”(si nu al istoriei- sau sugereaza -implicit- ca istoria este de multe ori fabricata).Pe de alta parte, cel mai vechi istoric(acelasi, Herodot) a trait in sec V i.e.n., Strabo, in ultimul secol(si 24 ani, in primul secol, e.n.), iar Tacitus in primul secol al erei noastre, iar la toti observam ca incursiunile lor nu se refera la timpul trecut, ci doar la prezent, Herodot nefacand nidiodata sugestie la ce ar fi fost inainte de el, si mai ales (in problema ridicata) ce evenimente, oameni, etc. au fost 3-4 sau 5 mii de ani in urma, mai ales pe meleaguri indepartate.
    Si acum, intr-o ordine cronologica, stim ca in Europa s-au descoperit urme a existentei “omului” (ca animal) datand cu peste 30 mii de ani in urma, insa la fel de bine se stie , suta la suta, ca in Europa (medie si de nord) nici la anul o mie i.e.n. nu exista nici macar un singur stat organizat, sau concentrari mari de populatie (orase) , populatiile traind in triburi mici, nomade sau seminomade.Spre deosebire de Europa, in Asia (in actualul Iraq) pe linia Ninive -Ur(adica NE-SV, urmand albia fluviului Tigru), s-au ridicat foarte multe orase, incepind cu anul 4 mii I.e.n., iar acestea nu s-au ridicat intr-un an sau o suta, ci in multe sute de ani, cea ce presupune o activitate real umana, incepand cu anul 7-8 sau 10 mii i.e.n., si astfel -in Sumeria- la anul 3000 i.e.n., in Uruk , peo suprafata de aprox. 500 ha locuiau 50 mii oameni, iar la anul 2200 i.e.n. pe aceiasi suprafata si suburbiile (acum) locuiau un sfert de milion de oameni, cea ce este un mare oras chiar in aceste timpuri! Urmand firul evenimentelor (prin prisma rationalului, unul din putinele carcteristici care ne defineste ca om si nu animal inferior) intelegem ca majoritatea lucrurilor au aparut fortat, ca o necesitate pentru ca noul om sa-si faca viata mai usoara, chiar confortabila, si rezulta ca si pictogramele si mai apoi scrierea, au aparut ca o necesitate si anume acea de a stoca si transmite informatii in alte locuri, sau in timp, pentru viitor, iar la aceasta data, nu se regaseste acesta necesitate in Europa sub nici o forma, abia la anul 5 mii sau 4 mii i.e.n. dezvoltarea oraselor sumeriene, cresterea productiilor, necesitatea contabilizarii acestora cat si a taxelor, amenzilor etc. au dus la aparitia scrisului, undeva, pe la anul 3500 i.e.n., eveniment al carui apogeu “imediat”,a fost scrierea “codului lui Hammurabi”(1851, i.e.n., deasemeni o necesitate in a reglementa activitatile sociale).
    La fel de bine stim ca abia pe langa anul o mie i.e.n. cel mai organizat stat-in Europa- era (actuala) Grecie, care si-a dezvoltat propriul alfabet dupa anul 900 i.e.n.(cu originea in cel sumerian) si -desi vecini cu Moesia si dacii de peste Dunare, nu gasim in istoriile lor nimic care sa sugereze o civilizatie comparabila, pe aceste tinuturi, nord-danubiene. Insasi marea cetate si marele imperiu (Roma si-prin extensie- imperiul roman), la acea dat, nu erau decat dealuri si vai, pe care ciobanii locali isi pasteau oile si caprele, fondarea acestei cetati-oras se face cu doar aprox 750 de ani i.e.n., insa se dezvota rapid, inclusiv militar, iar propriul alfabet este pus la punct la anul 650 i.e.n., ca o necesitate majora a unui oras extrem de promitator , inca din fasele existentei sale. Nu dupa mult timp, Roma se dezvolta atat de puternic incat incepe a cuceri alte tinuturi si astfel primeste -in mod natural- calificativul de imperiu.De aici stim -la fel de bine- ca ochiul lor s-a oprit si asupra bogatiilor dacilor si fara ezitare au pornit campania de cucerire a acestor tinuturi, pe care au si obtinut-o, in urma celor 2 campanii (razboaie) militare.
    Este evident ca in acele 2 razboaie, corp la corp, au fost ucisi mai multi barbati daci si luati prizioneri si trimisi ca sclavi unde era nevoie(si unde acestia au murit). Iar mai departe, toate sursele recunosc ca a fost o “colonizare masiva”, cu siguranta ca, cu mult mai multi barbati (romani, macar ca si cetatenie) care au avut copii cu femeile dace si destul de probabil ca, in aceasta “masiva colonizare” s-au instalt in Dacia si familii romane(administratie, etc.) adica cu femei si copii, cea ce-in timp- va amplifica repercursiunile acestei colonizari. Deasemeni se stie clar ca inainte de anul 300 e.n. trupele si administratia romana s-au retras din 2 motive majore : era prea scump si riscant sa tina piept noilor aparuti, popoarele migratoare, si “isi facusera plinul”, transportasera -la Roma- sute de tone de aur si argint, si multe alte sute de tone de alte materiale (minereuri diverse,lemn, etc. etc). Deasemeni toate sursele recunosc ca imediat si in valuri, cateva sute de ani la rand, Dacia-Romana(pentru ca fusese romanizata, chiar daca procesul inca a mai continuat) a fost tinta popoarelor migratoare, unde s-au produs noi interhibridari, dar nu atat de multe ca dupa al doilea razboi (106) daco-roman.Oricm , aceasta perioada trebuie sa fi fost permanent umpluta cu lupte si distrugeri de orice natura, de unde totala lipsa a oricaror dovezi de stabilitate umana , pe aceste meleaguri.
    Dupa aceasta perioada, prima dovada de continuitate romana este constituita- la anul 1100 – din surse bizantine(deci neutre, ori chiar adverse, ei nefiind vorbitori de latina) care spun ca in zona respectiva se vorbea o limba romanica.La 1600(si ceva) Grigore Ureche, confirma originea linguistica “de la Ram”si originea noastra (“toti de la rami ne tragem”)iar D.Cantemir si (nu doar) Scoala Ardeleana, sunt fermi in originea romana a noului popor, chiar incercand sa impuna o teorie cu o origine pura(imposibila, de fapt).
    B.P.Hasdeu(Tadeu) (pe langa anul 1900)a fost un filolog valoros pentru limba romana, insa extrapasiunea sa la tarat pe un teren necunoscut, iar aceasta pasiune era -pare-se – cautarea propriei identitatii romanesti, si nu oricare, el luandu-si singur numele de Petriceicu, pentru a reflecta iluzoria descendenta din osul domnesc , Stefan Petriceicu. Insa efervescenta sa-in cautare de suport psihologic, intrisec- a continuat, si s-a extins asupra natiei si trecutului antic , el reclamand ca va demonstra ca domnitorul Bogdan I se trage pe linie directa de la conducatorii daci, iar Dacia a fost cea care a dominat Roma antica.Lucru pe care nu l-a dovedit niciodata si nimeni nu o va face. Si acum, o scurta intoarcere in timp, la anul 5 sau 6 mii i.e.n., cand Roma nu exista, iar dupa ce a fost ridicata a lasat markere arheologice absolut impunatoare. Deci-conform dacomaniacilor- Dacia era atat de dezvoltata incat a dus la formarea si dominarea Romei, insa pe propriile teritorii nu a construit nimic care sa demonstreze aceasta civilizatie(viaducte, drumuri pietruite, orase deosebite, etc.), insa a ridicat cea mai infloritoare civilizatie a timpului, la doua mii km.distanta! Pare logic?
    N.Densunsianu, nu a fost arheolog sau antropolog el a fost colector de folklor insa a avut aceasta inspiratie , care a nascut protocronismul(sau Dacomania) bazata pe idea sa (sau culeasa de la altii), si anume ca in mileniu 6 i.e.n. s-a format acest stat, ocrotit de zei(Uranus si Saturn)!!! Eu cred ca asta spune tot, dealtfel Titu Maiorescu (intr-o scrisoare) spunea de spre cei doi (Desunsianu si Hasdeu), ca sunt “amatori si nationalisti romantici”.Sa ne oprim aici, desi cei multi stiu ca el a folosit si termenul de “fantasmagorii” despre ideile celor doi!De aici si distantarea de ei, si a celui mai mare istoric roman Nicolaie Iorga, recunoscut ca atare si chiar ca un geniu european, de lumea stiintifica internationala. N.Iorga, a fost ferm in sustinerea ideii ontogenezei si continuitatii romane pe actualul teritoriu romanesc.
    Iata de ce nu este nici o mirare de ce acesti noi corifei ai “dacomaniei” nu vorbesc despre cei doi predecesori prea mult, pentru ca este evident ca dovezile lor se bazeaza pe aberatiile mentale a doi indivizi care – deasemeni, este evident- ca au suferit de o oarecare labilitate mentala specifica, de unde “opera” lor (legata de acest subiect) este considerata groteasca, pentru ca asa se intampla cand cineva vrea sa fie luat in serios, despre un lucru fantasmagoric.
    In final, este imposibil sa accepti aceasta idee, a dacomanistilor, pentru ca nu exista nimic concludent fizic, iar cei mai mari istorici romani (cat si cei recunoscuti international, apartinand altor natii)-Dimitrie Cantemir si Nicolae Iorga, amandoi recunoscuti international- sustin continuitatea romana.
    Si atunci ce-i impinge pe acesti noi desunsiani si hasdei sa mentina inca vie aceasta problema? Singurul raspuns este interesul personal, banii si -asa cum declara insasi unul dintre ei- dorinta de publicitate, satisfacerea infatuarii patologice, de unde si dispretul aratat “stimabililor romani” si celor cu “neuron zburdalnic”. Banii se strang prin donatii de la persoane fara a cunoaste problema, ori sunt cu vederi nationaliste(fals nationaliste*), si chiar de la guvernul roman (pe canale subterane) care – ca si regimul ceausist- foloseste retorica lui Densunsianu si Hasdau, pentru a crea o stare de abatere de la problemele reale, si a le muta in planuri ezoterice si istorice, imposibil de probat. Iar in al treilea rand, aceasta propaganda sustinuta financiar este sustinuta (inclusiv financiar) de elemente straine si din interior, cu ambitii irevendiste, separatorii, pentru ca nu poate fi mai mare lovitura data unui corp, decat separea sa, iar in acest caz, corpul este Romania, pe care acesti indivizi vor sa o divida, cea ce practic este sinucidere nationala (daca acceptam**), aceasta tara fiind formata din 3 elemente care – in peste o mie de ani- s-au contopit intre ele, dar care prin limba si cultura, releva ca constituenta latina a avut intotdeauna prioritate. Nu ar fi nici cel mai mic necaz daca s-ar demonstra ca partea dacica primeaza, noi nu putem insa sa fim mandri mai mult de o parte sau alta, noi suntem un popor -poporul ROMAN- care am aparut natural si ne-am pastrat identitatea nationala pe aceleasi teritorii.
    Pentru aceste motive care nu pot fi tagaduite, consideram ca acest nucleu de indivizi, duc o activitate antiromaneasca si pericliteaza integritatea statului national roman, de unde consideram ca guvernul Romaniei ar trebui sa ia masurile necesare, pentru a delimita efectul negativ al aceste propagande antiromanesti.
    Armata trebuie sa retraga orice grad si onor militar acestor cativa indivizi racolati in aceasta actiune antiromaneasca, si sa le reduca pensiile la nivel de subzistenta.
    Organizatiile, asociatiile, etc. de arheologi, paleontologi si antropologi, sunt datoare sa intervina in curmarea acestui simulacru istoric si sa oblige pe doctorandul SS sa-si retraga sprijinul acordat acestor mercenari, care vor sa cumpere tacerea romanilor care altfel stiu, inteleg ca majoritatea popoarelor sau creat prin colonizari de catre diverse alte natii, popoare, mai ales triburi nomande, insa mari si razboinice.
    Iar daca guvernul vrea sa dovedeasca ca nu este implicat in aceasta actiune antiromaneasca, trebuie sa ia masuri impotriva acestor ageamii (dar mai ales excroci), si anume prin Interzicerea de ridicare de orice monumente care sa interfereze cu istoria dovedita, cat si plantarea de panouri-langa actualele “monumente” false- panouri care sa fie explicite despre falsitatea noilor “monumente” si mai ales despre conotatia lor. Indivizii acestia cred ca sunt ca in perioada sclavagisto-colonialista, cand cumparau sclavi din Africa, pe margele stralucitoare si oglinzi, asa procedeaza ei cu ridicarea de aceste false monumente.
    * intr-adevar, acesti nationalisti sunt fals nationalisti, pentru ca adevaratii nationalisti lupta pentru integritatea natiei lor in detrimentul altor natii sau etnii conlocuitoare, acesti falsi nationalisti lupta insa pentru sfasierea natiei actuale, care este organizata sub aceasta forma de sute de ani, si a carei istorie dovedeste ca asa a fost de 2 mii de ani. Este evident ca nu poate fi nimic mai distrugator decat sfasierea propriului corp, iar ei, pentru bani si putere(promisa) sunt in curs de a executa acest lucru impotriva propriei natii.
    Deci acesti mari “nationalisti”, nu sunt altceva decat “Satana arata intr-un stalp de foc”! Deci sa-i trimitem acolo unde le este locul!
    **Absolut oricine are intentii separatiste sau revendicari de teritoriu, va putea face demonstratia -in fata oricarui tribunal international- ca cererea sa este legitima si morala, pentru ca insasi romanii recunosc ca -pana acum- am fost un popor fals, al istoriei derulate pana azi.

  4. U R A N U S
    25/09/2012 la 15:32

    U R A N U S spune:

    17 martie 2012 la 17:15

    Dupa cum arata si declaratia lui Miron Cosma, “daciada” a prins la multa lume, definit raman la idea ca este o pista falsa, cea ce pare mai adevarat este aceiasi fuga de raspundere, care a inceput sa ne caracterizeze. Pentru unii “Romania nu mai are rezonanta”, deci ne schimbam numele de tara doar ca sa sune frumos, ce ar fi de un nume (in loc de Romania)ca Super Canado-USA-Norvegiana-Dacica?
    Incep sa devenim ridicoli, in realitate pentru multi, “plictiseala” numelui vine de la faptul ca interfera cu numele de tzigani, rromi, si in loc sa corectam lucrurile asa cum trebuie, noi ne luam talpile la spinare, adica dam bir cu fugitii de pe campul de lupta(desigur condusi-macar- de 2-3 ghenerali! ; pe astia ar fi fost indicat sa fi fost facuti de la inceput “in rezerva”).In realitate, aici este ceva si mai profund si anume sentimentul (bazat pe realitate) ca de fapt noi romanii, am ajuns ca tiganii, adica vrem sa ne schimbam numele, sperand ca in acest fel lumea nu ne va mai numi hoti, cersetori, mamaliga care nu explodeaza, etc. Pentru ca aceasta este realitatea, cea ce reprezinta tziganii pentru romani, reprezentam noi, romanii, pentru Europa. Iar a ne schimba numele, nu este decat o lasitate fara margini, trebuie sa ne schimbam noi iar aceasta se poate face doar schimband cadrul in care functionam si impunerea respectarii legilor, de la vladica la opinca, iar in cea ce priveste relatia cu minoritatea tziganilor, trebuie pus piciorul in prag, trebuie sa li se asigure toate drepturile si conditiile, dar trebuie obligati sa-si pastreze numele, sau sa-si gaseasca un nume care nu interfereaza cu conceptul de suveranitate si istorie milenara al unui popor, al unei tari.

  5. U R A N U S
    26/09/2012 la 18:59

    (Mai jos, un mai vechi articol , poate putin romantzat, in legatura cu problema tziganeasca)

    ROMANI si RROMI.

    Evident ca este vorba de romani si etnia tzigani, etnie care doreste sa scape de acest nume ajuns ca referinta peiorativa, desi cel mai indicat -din toate punctele de vedere- ar fi ca insasi numele de tigan sa fie transformat in renume, prin propriile performante si succese in plan social.Altfel -nu exista nici un dubiu- se pot intitula si Alfa si Omega, in perceptia populara(si vorbirea populara), in orice tara, ei vor ramane la acelasi niver de peiorativ, adica tigani, gitano, gitan, zingaro, ciganos, cigani, zigeuner, gipsy, etc. Inainte de a continua vreau sa reafirm pozitia mea in aceasta chestiune(si nu e prima data) ca nici o persoana nu trebuie evaluata si judecata decat prin prisma propriilor acte, si prin extensie, aceasta se aplica si la acest grup etnic fara nici cea mai mica rezerva, daca vrem, se poate face comparatie cu cererea lui Avraam(catre Dumnezeu) in a ierta si a nu distruge Sodoma si Gomora, daca se vor gasi “macar cativa oameni buni”. Deci fiecare individ trebuie evaluat dupa propriile comportari si fapte, nu inclus automat in responsabilitatea clanului din care provine, asa cum nici intregul grup nu trebuie inculpat pentru faptele antisociale ale unuia sau chiar mai multor membri ai respectivului grup. Aceasta etnie este datata istoric cu aproximativ 250 ani i.e.n. in subcontinentul asiatic India, intr-o regiune din (actuale state) centrul tarii, care -ca foarte multe alte triburi, neamuri, populatii- au migrat in diverse directii, si se pare ca acestia au ajuns in nordul Africii, iar -de aici- pe la anul 1100 e.n., au trecut in Europa, unde nu in mult timp, sau dispersat din Spania si Grecia, pana la cel mai inalt punct ala continentului, Suedia, iar toate denumirile locale primite au la origine cuvantul gifto(in greaca moderna) si gitano(spaniola) care impun opinia ca aceste popoare credeau ca noii-veniti(tiganii) veneau din Egipt, populatie deja cunoscuta de europeni, si care se incadra descrierii fizice(fizionomice si tenta pielii). Din Europa, ulterior s-au raspandit si in America de Sud si de Nord chiar daca -la un moment dat- (inainte de 1900) USA si Argentina au stopat -temporar- migrarea acestei etnii, in tarile respective. La zi -in acordanta cu una din statistici- cea mai mare populatie de tigani traieste in Brazilia(aproximativ opt sute mii), pe locul 2 se situeaza Spania cu aprox. 650 mii iar pe locul 3 Romania cu cel putin 550 mii, urmate de Franta si Turcia, cu aprox. 1/2 milion, fiecare. Nu este nici un secret ca in lunga lor istorie a peregrinarilor prin lume, aceasta etnie a fost cea mai discriminata si maltratata, fiind sclavagizati, obligati la munca fortata, au suferit “curatzenie etnica”, separatii de familii , deportari si victime in holocaustul nazist(in total peste 1/4 milion de tigani au fost exterminati in lagarele de exterminare; in acest numar sunt inclusi si cei direct ucisi-sau trimisi in lagare- pe teritoriul/de autoritatile a unor state aliate Germaniei, ca Ungaria, Romania si Croatia) Si impreuna cu evreii locali, aceasta etnie, intotdeauna a fost acuzata pentru orice faradelege comisa, chiar si pentru evenimente de alta natura, ca responsabilitatea pentru aducerea si imprastierea ciumei. Este interesant ca in epoca dupa 1945, in tarile comuniste, tziganii au suferit presiuni de integrare sociala (si discriminari), mult mai dure in Bulgaria si Cehia (fata de Romania) , situatie ramasa -din nou- favorabila Romaniei, la zi- in aceasta din urma – Cehia-folosindu-se si un program de eugenism “voluntar”, adica bazat pe sterilizarea femeilor gypsy, care daca nu se supuneau procedurii medicale, nu mai primeau ajutorul social, insa este recunoscut oficial ca s-au facut si interventii ilegale si total neetice, adica sterilizarea dupa administrarea de droguri, pentru a se obtine ” acordul”. Pana la o anumita extensie, discriminarea -in Europa- impotriva etniei tiganesti, este inca in vigoare, manifestata in special prin “repatrierile” in masa ( si fortate) din tarile unde acestia- initial, dupa 1989- au gasit un loc de convietuire mai sigur, mai ingaduitor cu stilul lor de a trai. In Romania prezenta oficiala este semnalata pe la 1241, punct ce coincide cu invazia mongola a Europei, iar la 1445, domnitorul Vlad Dracul (tatal lui Vlad Tepes- Dracula) noteaza ca in tara erau aprox. 11 mii de tzigani care “semanau cu egiptenii”, iar 30 de ani mai tarziu un alt document releva ca numarul lor atinsese 17 mii, si toti erau sclavi, pe proprietatile boierilor si ale manastirilor(si biserici) ortodoxe, de unde -foarte probabil- imbratisarea “voluntara” a religiei ortodoxe, in proportie foarte mare, de catre aceasta etnie. La 20 Februarie 1856, toti tiganii sunt declarati oameni liberi, iar al doilea RM gaseste acesta etnie in crestere numerica masiva, insa regimul lui Antonescu deporteaza in Transnistria aprox. 25 mii, din care 11 mii au murit, plus alte cateva zeci de mii care au murit pe teritoriul romanesc(in special in nordul Transilvaniei). Poate ca cineva se intreaba de ce nu aducem in discutie faptul ca prea multi tigani sunt cei care comit acte anti-sociale, nu fac acest lucru, pentru ca scopul acestei analize este altul si anume dreptul la proprietatea de orice fel inclusiv dreptul asupra inventiilor si patentelor, drept de brand si logo, iar aceasta este consfintita si semnata ca si tratat inviolabil de toate natiunile lumii, prin aceasta protejandu-se (in general) “dreptul de autor”. Iar problema specifica pentru Romania si pentru Italia (prin capitala sa, Roma) este data de faptul ca titulatura de Rromani sau rromi sau romanies, interfera si produce confuzie drastica cu cea de cetatean roman(din Romania)sau locuitor al orasului Roma. Deci fara a incerca a aduce atingere demnitatii aceste etnii, vreau sa accentuez ca Romania , statul roman si cetatenii romani sunt pe aceste meleaguri cu cel putin o mie de ani inainte de/ca aceasta etnie sa emigreze din India, etnie care intotdeauna -si de drept- a fost considerata o etnie conlocuitoare, si aceasta doar datorita ei insasi, care a refuzat integrarea, cea ce nu este nici o problema, atata timp cat ei insasi isi asuma si incovenientele -imposibil de evitat- ale existentei unei etnii separate. In acest caz, in situatia luata in discutie, nu cred ca cineva va gasi ca este vorba de o noua forma de discriminare ( ca de ex . ” refuzul dreptului de a-si alege denumirea”), ci este vorba de un concept de echitate socio-etnica si nationala, si anume dreptul unui grup, al unui popor, de a fi unic in aceasta lume, iar pretentia etniei tiganesti de a purta acest nume – inca o data- interfera drastic si duce la confuzii nedorite, in diversele relatii individuale dar si la nivel de state. Iar acest drept la un nume unic este consfintit si in cea ce priveste, emblema, efigia si steagul unei tari sau chair al unui oras, si de foarte multe ori a unor branduri comerciale, incalcarea acestor drepturi a dus la intinse , in timp, si costisitoare procese in justitie. Nimeni nu cred ca ar avea nimic impotriva daca aceasta etnie si-ar gasi un nume mult mai apropiat de realitate, de exemplu “INDIOS”, cea ce suna si cool dar ilustreaza, face trimitere si la originile etniei. In fond , in decursul istoriei etnia tiganeasca a fost de multe ori apreciata ca atare, cateva mari nave de razboi regale (britanice) si US , poarta numele Gypsy, in US sunt doua localitati , in doua state cu numele Gypsy si cel putin un Muzeu al Tziganilor (un altul in Cehia), exista nume de autoturisme si avioane, de trupe muzicale cu acest nume, iar multe formatii celebre au inclus in lirica lor cate ceva din viata tiganilor( , asa cum sunt si filme in care tiganii dau dovada umanism si eroism,The Passage, etc.), precum Fleetwood Mac, Black Sabbath, Deep Purple, Shakira, Phoenix, si -in special- Uriah heep* cu al lor “Gypsy”, etc. , acestia se regasesc si in literatura clasica(Miguel de Cervantes, Victor Hugo, Alex. Puskin cu poemul”Tiganii”) si in muzica clasica (opera “Carmen”) muzica pe care -intr-o oarecare masura- au si influentat-o (cazul Frant z Listz si J.Brahms) In acest context social, de interferenta a denumirilor, statul roman are obligatia de a continua “presiunile” de integrare a etniei tziganesti, insa numai prin oferirea de solutii economice si anume prin asigurarea cu fonduri monetare pentru persoanele care au idei rezonabile si/sau care vor sa-si continue educatia, cat si instituirea unor alte programe sociale, in care respectivii sa fie tentati in a se inrola, si nu obligati. Dar in acelasi timp are obligatia culturala de a mentine statusul de stat unic, prin denumire si limba vorbita si scrisa, deci de a nu oficializa nici o alta denumire interferanta, cum este in acest caz, si nici de a accepta scoli cu predarea in alte limbi (decat cele de specialitate), limba romana trebuind sa fie limba unica oficiala a tarii, intre granitele ei naturale, orice alta grupare avand dreptul sa vorbeasca si sa scrie in limba originara, in particular, dar nu si in circumstantele oficiale. Cred insa ca, fie ca au fost , fie ca mai sunt inca: ciurari, ursari, lingurari, rudari , zlatari/aurari, lautari, potcovari , fierari sau argintari, cuvantul care-i defineste este cel de tzigan, iar a incerca sa scape de acest nume este o greseala, inseamna a-si distruge propria identitate, inseamna a-si trimite la lada de gunoi a istoriei o istorie de macar o mie de ani, singura iesire din aceasta situatie este ca orice ar profesa, din cele de mai sus enumerate sau orice alta noua profesie, deci este ca tot ce fac si intreprind, sa faca totul dupa normele societatii si dupa legile tarii in care traiesc, iar a face aceste lucruri corect, cu inalt profesionalism, in scurt timp, numele de tzigan, ajuns referinta peiorativa, se va transforma intr-un renume care va starni gelozie si de care ei insasi, tziganii, se vor mandri. *Deci sa avem “Sympathy” pentru Uriah Heep, care la 17 ani s-au indragostit de Regina Tziganilor( “I was only seventeen/ I fell in love with a Gypsy Queen”), pentru care au inceput “Stealin’ “(although “I should’ve been buyin’ “), pentru ca (asa cum zice si Biblia, “Painea furata este mai dulce”) este “Easy livin’ ” , in fiecare zi, nu doar intr-o “July Morning”, cu un arzator “Sunrise”!

  6. U R A N U S
    01/10/2012 la 03:45

    Vestigiile unei civilizatii vechi de 12.000 de ani, pe fundul lacului Bicaz

    Scafandrii au descoperit pe fundul lacului Bicaz, la peste 30 de metri adancime,
    zeci de pietre de mormant si cruci, dar si fundatiile unor cladiri vechi de mii
    de ani.

    Antena 1 anunta ca inscriptiile de pe aceste vestigii sunt asemanatoare celor
    mai vechi scrieri cunoscute de civilizatia umana.

    „Spre surprinderea noastra, ne-am dat seama ca poate fi vorba despre un cimitir
    stravechi precrestin. Comparand acele simboluri cu cele din literatura de
    specialiatate, ne-am dat seama ca cel putin doua provin din scrierea pelasga, o
    scriere considerate printre primele din lume, datand de acum 10.000 de ani
    inaintea erei noastre”, a spus unul dintre scafandri.

    Pe fundul lacului s-au descoperit inscriptii pe lespezi de piatra intinse pe
    aproape 300 de metri.
    ________________–––––––-__________________

    Sa te crucesti nu alta! Cruci de 12 mii de ani ! Ma si intreb daca nu cumva
    acesti scafandri „geniali”, nu sunt cumva cei doi napoleoni mascati ca si
    scafandri, doar ca sa mai dea putin oxigen povestilor din timpuri voievodale…

  7. U R A N U S
    15/10/2012 la 03:04

    Articolul de mai jos era potrivit ca raspuns la „Bucurestiul-Noul Ierusalim?” (pagina Blogul lui M.Rapcea”), insa acolo nu e admis, iar despre relatia Bucuresti/Ierusalim, nu poate exista comparatie intre groapa de gunoi a Europei (mai ales morala) si una din gradinile raiului , pe pamant, insa intreaga Romanie si natie, are sanse sa devina noul „popor ales”, avand toate premisele naturale pentru acest lucru.

    ZEII SUNT CU NOI!

    Stiu ca grijile si nevoile de zi cu zi v-au erodat increderea in aproape orice
    si oricine, insa eu nu vin sa cer votul vostru sau sa cer altceva, vin doar sa
    va arat calea cea dreapta spre o justitie sociala si o prosperitate demna
    aproape de utopiile biblice, insa deja atinsa de alte natii. De aici ati inteles
    deja ca – desi Biblia este o carte buna- nu trebuie sa ne mai lasam furati de
    amagiri si fantezii desarte, cum ca “va da Domnul” mana din cer, salarii mari si
    chirii si preturi mici, la toate cele!Nu, totul trebuie facut de om, care el
    insusi este propriul sau dumnezeu, daca vrea, sau drac, deasemeni, iar natia
    romana ,
    desi crestina, de peste 65 de ani si-a ales la carmuire doar diavoli
    impielitati, de unde traiul celor mai multi, “demn” de taramul iadului, care
    -practic- nu exista ca cel descris in Biblie( sub pamant, pe o alta planeta,
    etc.) insa exista chiar aici pe acest pamant, iar de cand omenirea are o istorie
    acceptata, vedem ca majoritatea generatiilor au trait si traiesc sub auspiciile
    raului.Ca si in acesti ultimi aproape 70 de ani,(ca sa luam ca punct de
    referinta un mare eveniment si anume sfarsitul celui de al doilea RM), cand
    curba demografica a devenit exploziva, iar “revolutia verde” (in
    agricultura:fertilizare chimica, mecanizare, irigare masiva, alte metode
    inovative, etc.), a incercat sa asigure hrana pentru toti si chiar a produs-o,
    insa aceasta nu a ajuns in mainile la toti, foarte multi inca sufera (si) de
    foame, inclusiv in Romania, care a fost candva granarul Europei, a fost un
    adevarat “picior de plai/ pe-o gura de rai”.Cea ce este paradoxal(sau pare a fi)
    este ca odata cu terminarea evenimentului amintit, Romania a intrat intr-un lung
    calvar al foamei si injustitiei sociale , si desi in “inima Europei” , si desi
    cu o istorie de 2 mii de ani, Romania a ajuns o tara din lumea a saptea , sub
    mai toate aspectele.Sa fi fost acest lucru o simpla intamplare negativa, sau a
    fost consecinta unei decizii umane, a unei acceptari (si de catre masele
    populare) a “soartei”?! Noi stim bine ca aceasta situatie a fost creata prin
    decizie umana , o greseala umana, si anume acceptarea intreruperii firului
    istoric natural, si vedem ca mai toate tarile care si-au abolit sistemul
    Monarhic , sunt in suferinte interminabile, iar -comparativ- toate Monarhiile
    europene (si Japonia) sunt tarile cu dezvoltarea economica de varf si cu o
    justitie sociala de invidiat.Corifeii republicii Romane (pe rand, Populara,
    Socialista, si urma sa fie Comunista) deja incep sa tipe ca Monarhia este
    anacronica, demodata, s.a.m.d.(Ca si cum vinul vechi nu ar fi cel mai bun! Ca si
    cum nu ar trebui sa mai purtam haine, pentru ca sunt demodate!) , insa oamenii
    cu adevarat inteligenti si onesti, cu bun-simt, se uita la lucrurile practice ,
    la rezultate si nu la ideologii si concepte teoretice, care -in practica- s-au
    dovedit foarte destructive. Si la orice comparatie, vom vedea ca republica
    Romana este la o extrem de mare distanta -in urma, si la toate lucrurile
    pozitive- fata de Monarhii, si este fruntasa imbatabila in sfera actiunilor
    negative (savarsite de guvern si chiar populatie). Iar cea mai stricta realitate
    arata ca presedintii Romaniei – absolut toti- au dovedit (ei si guvernele lor)
    ca ei sunt mai absoluti si totalitari decat toti fostii monarhi ai trecutului,
    “administrand” tara dupa bunul plac si interes, mizand-este adevarat- pe
    naivitatea poporului de a accepta frauda si inselaciunea , pe care acestia, de
    la inceput, au administrat-o poporului, naucit de exploatare, neajunsuri si
    infricosati de spectrul zilei de maine. Deasemeni- obligati sa fim obiectivi-
    trebuie sa recunoastem ca singura perioada buna din istoria Romaniei, este( a
    fost) perioada Monarhica, in care in Romania s-au infaptuit toate marile
    aspiratii nationale, iar marile personalitati (din toate domeniile) ,
    personalitati recunoscute si omagiate si international, s-au nascut si format in
    aceasta perioada de guvernare Monarhista. Pentru a nu pune prea mult la
    incercare pacienta cititorilor, recomand citirea articolele scrise de mine *(ca
    Uranus sau Zeus Plebeus) pe diverse pagini romanesti (Mircea Batranu blog,
    pagini ale Armatei, pagini promonarhiste, Pagina lui Tashy,etc.) , astfel putand
    trece la miezul problemei.
    Romani !
    Din multe surse , am asigurarea ca va sunt foarte cunoscut si ca o anume aura
    mistica a fost construita in jurul meu.Poate ca la unii le-ar place, iar la
    altii le-ar fi mai usor sa ma accepte , daca as “recunoaste” ca , da, e ceva
    mistic in persoana mea si ca as fi fost ales sa transmit un mesaj divin(de la
    Dumnezeul cel atotputernic, atoatestiutor si omniprezent).realitatea este insa
    ca sunt doar o persoana destul de obisnuita, care insa neaga total si definitiv
    existenta unei asa puteri, unei asa divinitati , insa accepta idea ca pe alte
    planete (sau in spatiu, in colonii zburatoare) pot exista fiinte biointeligente
    (posibil chiar asemanatoare cu noi, anatomo-fizionomic) , fiinte sau (mai bine)
    entitati care pot avea o oarecare influenta asupra pamantului si care pot
    influenta chiar indivizi in particular, alesi (de ei), insa nu au deloc puteri
    “divine”, in fapt – chiar daca sunt cu mult, cu mult mai avansati decat noi- si
    ei se tem pentru existenta lor, a speciei lor, stiind (cu siguranta mai bine ca
    noi) ca Universul este un loc unde evenimentele violente de mari proportii, se
    tin lant, iar (ca un exemplu) constelatia noastra- doar din intamplare- este ,
    pentru un timp limitat (chiar sute de milioane de ani terestri), plasata intr-un
    tunel sau sfera linistite.Singura mare actiune pe care ei ar pute sa o
    intreprinda impotriva noastra, a pamantenilor si chiar a planetei, este sa ne
    distruga , fie doar ca biomasa (oameni, animale , plante) , fie intreaga
    planeta. Dar nici acesta nu este subiectul propus al acestui articol, ci faptul
    ca in decursul anilor, eu am reusit sa fac o multime de predictii care au
    devenit realitate , de unde sugestia automata ca ar fi profetii.Care pot fi
    luate ca si atare, insa numai disociate de presupusa forta divina(Dumnezeu) ,
    ci- eventual- mai degraba asociata cu acesti extraterestri, care in acest caz
    par a avea intentii bune cu privire la noi*.Chiar daca anumite lucruri
    (“profetii”) le-am visat, nu pot sa afirm ca aceste informatii mi-au fost induse
    in minte in acest fel, si nici ca am avut -vreodata- senzatia (chiar vaga) ca as
    fi fost hipnotizat sau altfel contactat de o entitate supranaturala.Insa este
    posibil ca , da, acele informatii, rationamente , analize, sa fie de natura
    (sursa) extraplanetara, insa la fel de bine, pot fi rodul unei minti cu
    inclinatie spre informatie si procesarea acesteia, o minte analitica , limpede
    si clara , tot timpul. Aici trebuie sa precizez ca analizele mele nu se bazeaza
    pe romantism si idealism irational, pe palavrageli si lozinci
    ideologice(egalitate, dreptate, fraternitate, etc.) ci se bazeaza pe faptul real
    si ultradovedit ca oamenii sunt condusi in viata de motivatii mult mai dure:
    interes personal, putere si bani, sex, ura si razbunare,etc., de unde
    necesitatea interventiei populatiei (de preferat prin bratul sau armat) in a
    stopa si inlatura conducatorii (actuali si toti de la 1946 incoace) care
    manifesta aceste porniri la modul exacerbat In acest context, in ultimele cateva
    saptamani in postarile mele (pe Mircea batranu blog) am insistat in semnarea
    legii falimentului personal, tocmai ca toti cetatenii impovarati de datorii , sa
    poata declara faliment si sa nu-si piarda locuinta, autoturismul , cat si alte
    proprietati de valoare, si in acelasi timp sa inceapa un nou ciclu in viata
    personala, cu “zero” datorii si cu o noua experienta in relatia cu bancile.Insa
    in regimurile totalitare (chiar bine camuflate) nu exista o asa prevedere,
    tocmai pentru ca aceste guverne au tot interesul de grup, de a tine sub control
    masele, prin acest terorism financiar. Indiferent de natura acestor profetii,
    lucrurile din ultimii aprox. 70 de ani (si la zi, previzibil si in urmatorii
    ani, daca se mentine “linia”), nu sunt deloc pe fagasul normal, dimpotriva sunt
    pe un drum complet gresit, sub orice analiza, din orice unghi. Referitor la
    ultima idee, pentru a fi mai convingator, am sa vin cu cateva
    exemple(verificabile) , care pana la urma pot fi rezultatul unor intamplari mai
    deosebite, insa exista un comentariu, care zice ca “atunci cand prea multe
    intamplari se intersecteaza in acelasi timp si in acelasi loc(recte la aceiasi
    persoana), apare un eveniment deosebit”.
    In cartea mea , “Religia, dusmanul credintei.Religiile, parintii urii” (de gasit
    pe internet la pagina “Religia in Romania”) am “profetit” ce s-a si intamplat cu
    Romania , adica aceasta a importat din occident , nu respectul pentru munca si
    proprietate, ci prostitutia, crima si orice alta frauda posibila, de unde am
    ajuns campioni, la aceste capitole. La fel, desi nu eram “in tema” cu
    “bravurile” bisericii catolice, predictia mea a fost fara echivoc, vorbind
    despre imensul scandal sexual(pedofilie) din sanul acestei biserici, scandal
    care inca o mai bantuie, si unde- din cand in cand- vor mai iesi la suprafata si
    alte varfuri de aisberg. Predictiile mele despre crizele economice s-au adeverit
    deasemeni, asa cum s-a adeverit si cele despre cresterea infectiei si a
    mortalitatii prin SIDA. O alta “mare” predictie a fost facuta cu referire la
    habitatul planetar, in care descriam ca formatiuni gigantice glaciare se vor
    topi si apele oceanelor vor creste masiv, de unde multe tinuturi joase , vor
    disparea, iar aceasta predictie a fost facuta in 1993-”94, cand aceasta
    controversa nu era nici la inceput, cativa ani mai tarziu va incepe, iar astazi,
    cei mai multi experti sunt de acord ca acest proces este la inceput si ca
    inainteaza cu o accelerare progresiv crescatoare, de unde omenirea trebuie sa se
    astepte la o criza de stramutare a zeci sau sute de milioane de oameni, din
    zonele joase(Sudul Asiei, in special- insule si zone litorale ) spre regiunile
    inalte ale planetei.
    In anul 2005, cu cateva zile inainte de decernarea premiilor Oscar (pentru
    cinematografie), am prezis exact cateva din persoanele care vor primi marile
    premii, aceasta, pe o pagina a unui timisorean, care apoi a desfintat- la ordin-
    respectiva pagina.Exact cum se va intampla in anul 2008, cand, pe o pagina
    canadiana(pagina “umanistilor”!!! canadieni) am prezis ca presedintele Obama va
    castiga un dublu premiu Nobel(pentru pace si economie) , iar 1/2 este deja
    implinit! Aceasta pagina, dupa o luna- la ordin- a fost transformata, iar
    respectivul articol, niciodata republicat.(de citit insa pe paginile romanesti,
    mai sus amintitite, si nu numai).In vara anului 2010, inainte de semifinalele de
    la cupa internationala de fotbal(Africa de Sud) am facut “profetia” ca in finala
    vor ajunge Olanda si Spania, cea ce s-a si intamplat(?). Iar in cea ce priveste
    analizele mele despre Univers, celebritati in domeniu si agentii
    ultraspecializate, au confirmat supozitiile mele, facute public multe luni
    inainte.(In acea carte si articolele mele veti gasi si alte “profetii”
    implinite, sau care , logic, au sansa sa devina realitate) Toate aceste ar
    trebui sa ma faca sa ma impaunez , cum ca as fi o persoana , macar iesita din
    comun, insa cateva vise de noapte , devenite ulterior realitati, ma obliga sa nu
    scot nici o clipa din ecuatie, primirea acestor informatii de la anume
    entititati extraplanetare, care -daca este asa- au gasit ca natia romana trebuie
    sa ajunga un exemplu planetar, asa cum -probabil- cu mii de ani in urma, pentru
    un scop, poate, similar, ar fi fost aleasa natia lui Israel.Daca este asa (nu
    avem certitudinea, insa pare a fi), cu atat mai mult trebuie sa ascultati
    propunerea mea si sa o cantariti bine, va cer (banuind ca nu doriti sa fiti 400
    de ani sclavi, chiar si in propria tara) , deci, Romani, sa cititi cu atentie
    articolul meu -2008- “Regi si Presedinti” (cat si celelalte , referitoare la
    subiect) si sa ganditi profund si serios, pentru a decide ce este mai bine
    pentru Romania de azi si generatiile care vor veni.De foarte multe ori am semnat
    articolele mele cu Zeus Plebeus, pentru a puncta ca omul trebuie sa fie propiul
    sau dumnezeu(atat cat se poate), iar (Plebeus) pentru a confirma ca sunt sarac
    si ca nu primesc simbrie de la nimeni sa scriu ce am scris si inca scriu, iar
    bunicii mei- din ambele parti- au fost razesi obisnuiti, ca si parintii mei, iar
    tatal meu, chiar comunist, iar eu nu am dus-o rau sub acel regim, (de unde ,
    practic, ar trebui sa fiu un antimonarhist convins) insa realitatile practice,
    palpabile, comparabile, verificabile de oricine si oricand, arata indubitabil ca
    Monarhia este net, foarte net, superioara imensei majoritati a republicilor, dar
    mai ales Republicii Romane,sistem sub care s-au derulat toate marile dezastre
    ale individului si natiunii, la un loc.
    Deci nu va cer nimic pentru mine , iar (odata citit articolul respectiv) nu va
    sugerez care din cele doua variante ar fi de urmat(cel putin la aceast moment),
    insa va asigur ca planul meu-care contine cel putin 30 de puncte majore, si nu
    este inchis- daca va fi respectat, nu va baga in buzunarul nimanui- peste
    noapte- 20 de mii de euro, nici macar o mie, insa din prima luna va da
    posibilitatea tuturor sa munceasca si sa castige salarii foarte decente, in timp
    ce vor lucra mai putine ore, iar(si) in acest fel va fi eradicat somajul, iar
    cetatenii vor castiga exact ce li se cuvine pe munca lor si vor plati taxele
    cezarului fara a mai incrunta fruntile. Iar succesul nu poate fi decat garantat,
    pentru ca programul trasat de mine se bazeaza pe 4 lucruri majore:
    -investitii nemaiintalnite in economia romaneasca, in toate ramurile, insa
    deosebit in agricultura si energie, apoi eradicarea somajului , urmare imediata
    a investitiilor si crearea a sute de mii de locuri de munca,platirea unor taxe
    reduse (insa progresive), care prin volum vor permite guvernului sa
    indeplineasca promisiunile de a restructura Romania, din temelii
    -reducerea masiva a cheltuielilor guvernului (cheltuieli inutile, de fapt un
    furt bine legalizat) prin reducerea la optim, eficient, realist, a aparatului
    birocratic extrem de incarcat, atat la nivel central cat si regional.
    -iar cel mai important lucru, cei care muncesc nu vor mai fi furati , profitul
    va fi impartit (prin salarizare corecta) in mod echitabil spre acestia
    Romani!
    Daca vreti ca ura pentru oricine si orice si impotrivirea la tot ( ce e nou si
    vechi dar si onest, bun) , ura si impotrivire care domneste si domina societatea
    romaneasca, sa dispara din aceasta natie, daca vreti prosperitate adevarata si
    pe lunga durata, daca vreti respectul international pierdut, daca doriti aceste
    lucruri spre binele celor multi si care sunt si cei care muncesc cu adevarat
    (insa sunt furati si batjocoriti) atunci spuneti un “DA” raspicat, MONARHIEI
    PARLAMENTARE!

    *
    Regi si Presedinti
    De ce Monarhie?
    Principiul valorii egale in societate
    Simpla Analiza
    Paralele (Simpla Analiza, II)
    Terra Nova
    Armata
    Scrisoare catre un general
    Scrisoare catre un viitor maresal
    Romania, istoria unui faliment regizat de guvern
    Marea cacialma
    Dreapta Romaneasca

    **Poate ca o sa vi se para curios, dar tot cei batrani (anticii) aveau dreptate
    si in privinta religiilor politeiste, chiar daca exagerau, adica nu putem crede
    (si este dovedit)ca exista un zeu supervizor pentru orice, insa este foarte
    posibil(deci probabil) ca multe lucruri , oamenii sa le fi invatat de la acei
    extraterestri (care au ‘vizitat” pamantul), precum zeul Vulcan (la roamni) care
    i-ar fi invatat pe pamanteni cum sa topeasca si prelucreze metalele, sau
    viitorul zeu Ceres(tot la romani) care poate ca in Sumeria preistorica i-a
    invatat ceva revolutionar pe agricultorii timpului, sau pur si simplu a fost o
    coincidenta a vizitei acestui “zeu”, o coincidenta cu inregistrarea unor
    productii agricole, record.
    Noiembrie 16,2010

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: