Prima pagină > Amuzant, Homosexuali > Căsătorie între homosexuali

Căsătorie între homosexuali

Banc primit pe mail

Michael si Larry s-au casatorit in California.
Nu-si puteau permite o luna de miere, asa ca s-au suit in avion si au aterizat la casa parinteasca a lui Michael din Calgary.
Dimineata, Johnny, fratele cel mic a lui Michael se trezeste si o intreaba pe maica-sa daca Michael si Larry nu s-au sculat inca.
Ea raspunde:
-„Nu.”
Zice Johnny:
-„Stii, ce cred eu?”.
Maica-sa:
-„Nu vreau sa stiu. Mananca repede si du-te, ca intarzii la scoala!”
In pauza de pranz, Johnny vine sa manance acasa. O intreaba pe maica-sa:
-„Michael si Larry nu s-au nu s-au trezit inca?”.
Maica-sa:
-„Nu.”
-„Stii ce cred eu?”
-„Nu vreu sa aud ce crezi tu… Mars inapoi, la scoala”
Dupa scoala, Johnny se intoarce acasa si o intreaba din nou:
-„Michael si Larry n-au coborat inca?”
Maica-sa, nervoasa:
-„Nu.”
-„Stii, ce cred eu?”
-„Of!… Hai, spune in fine, ce crezi tu?…”
Pustiul zice:
-„Noaptea trecuta, Michael a venit la mine in camera dupa niste vaselina si… cred ca i-am dat
din greseala cleiul meu pentru avioane.”

Categorii:Amuzant, Homosexuali
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu